Beoordelingen van Pizzeria De Palm Haulerwijk

Recente recensies

3.0
Michael
11 augustus 2021

Bij aankomst bleek de Pizzeria De Palm al lang niet meer te bestaan. Gelukkig de betaling niet online gedaan! Er zit nu een andere Pizzeria in. Die wisten niets van onze bestelling af. Let dus op: niet via De Palm bestellen!!!

Arno Barneveld
19 mei 2021

Slecht, oplichters! Zaak gesloten zit andere zaak in en op de website gewoon laten bestellen en geld innen. Allemaal 0687648895 bellen, is nummer van eigenaar site😤😤

Richard
26 april 2021

Bestelling geplaatst en betaald, terwijl bedrijf vertrokken is en je nog wel online kan bestellen!!! Vreemd ......

johan
11 december 2020

besteld , betaald maar niks gekregen

Hennie
28 november 2020

Slecht, zeer slecht, online besteld, na 1 uur niets ontvangen. Blijkt niet meer te bestaan. Website eruit halen!!!!

Boonstra
2 augustus 2020

Eten besteld, na uur wachten toch maar bellen, telefonisch niet bereikbaar. Volgens de website zijn ze gewoon open maar niet dus. Gezien de recensies is dit niet de eerste keer. Echt slecht.

Moniek
2 augustus 2020

online besteld, niks geleverd. Schijnt dicht te zijn, maar wel al betaald...

King Kong
2 augustus 2020

Nooit iets gekregen zijn er heen gereden en bleek dicht te zijn wel betaald

Maaike
31 juli 2020

Bestelling niet ontvangen! Na een uur wachten op onze bestelling hebben we gebeld en we kregen de melding dat ze dicht waren (op website stond vermeld dat ze open waren) en of we dan zelf het geld willen terug vragen bij Sitedish.

Eringa
21 juli 2020

Eten is goed jammer dat het drinker er niet bij zit je kunt het er beter afhalen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tammo
9 juli 2020

Twee shoarmaschotels besteld en laten bezorgen. Vlotte bezorging en superlekker eten!

Veenstra
22 juni 2020

Ze komen je eten niet bezorgen dan ga je de volgende dag er heen om je geld terug te halen en dan krijg je en onvriendelijke eigenaar die op geen enkele manier mee wou werken gelukkig was zijn collega er die we goed mee werkte en ons geld terug gaf ik ga hier nooit meer eten halen of bestellen ik raadt het niet aan wel betalen maar niks ontvangen

Norah van Praag
14 mei 2020

Ik heb niets gekregen en wel betaald

johan
14 mei 2020

gister besteld via de app van de Palm en betaald, helaas niets gekregen

van der sluis
8 mei 2020

besteld en betaald maar niks gekregen rijden we er heen is het dicht mischien openingstijden aanpassen !!!!!!! geen eten en weg geld

de jong
8 mei 2020

8 mei 2020 Voor de tweede keer in korte periode een bestelling gedaan betaald en wederom niks ontvangen.

Johan
29 april 2020

afgelopen donderdag via de palm app besteld en betaald , helaas niets ontvangen

Johan
25 april 2020

23 april besteld via de app van de Palm , inmiddels zaterdag 25 april nog niets ontvangen

Anoniem
24 april 2020

Bestelling nooit gekregen.!

Theun
21 april 2020

Wel betaald maar niks gekregen. Gebeld geen gehoor. Heen geweest en dicht lekker is dat.

Vincent
15 april 2020

Waardeloos! Pizza niet bezorgd!!

Vogelzang
2 april 2020
A.B
31 maart 2020

Bestelling geplaatst en betaald. Bij afhalen bleken jullie gesloten te zijn. Helaas kan ik telefonisch ook geen contact opnemen en kreeg ik meerdere keren de voicemail. Handiger om in het vervolg de bestelsite te sluiten als er niet besteld kan worden.

DR
30 maart 2020

Snelle service. Lekker eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Schuiling
26 maart 2020

Om 17.40 uur 3 pizza's besteld. Verwachte tijd via de mail 18.50 uur op mijn anders. Prima verwachting, krijg ik de pizza om 20.15 uur. Zeer slechte afhandeling.

Bianca
23 maart 2020

Eten was heerlijk goede service! Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
20 maart 2020

Bestelling gedaan betaald en niks ontvangen, gebeld telefoon werd niet opgenomen. Anders levering altijd prima. Wil graag mijn geld terug.

Theun
7 februari 2020

3 schotels besteld maar geen broodjes er bij jammer. Verder was het wel heerlijk

Amir
4 februari 2020

Ik was op bezoek en dacht ff iets bestellen. Dus een kapsalon, eerste keer bij de Chinees kapsalon besteld en wil nooit meer en dit keer was ik echt blij mee, kom over paar dagen weer terug en doe meteen bestellen. En was ook erg snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HiHi
6 januari 2020
Wal
2 januari 2020

Bijna 2,5 uur gewacht op bezorging van de bestelling. Gebeld met de Palm hoelang het nog ging duren. De bestelling zou met 20 minuten klaar zijn. Al met al nog zo'n 45 minuten moeten wachten. Vriendelijkheid aan de telefoon hield ook niet veel over.

Ellen
24 november 2019

Sate schotel bestsld, maar geen patat erbij ontvangen.

Judy
23 november 2019

Kwam 40 minuten later dan ze zeiden. Pizza was koud. Smaak was verder prima.

Henkeliena
9 oktober 2019

De pizza’s waren heerlijk! Nog nooit calzone gegeten maar echt heel lekker

Steenkamp
16 september 2019

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was goed. Precies op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sunny
18 augustus 2019

Eten was erg smakelijk.goed portie voor dit geld. Mijn persoonlijke voorkeur is dat de ui in de salade wel minder en fijner had gekund maar dit is puur persoonlijk.

M.
4 augustus 2019

over de service helemaal tevreden, werd keurig gebeld dat t wat later werd. maar de pizza's.....echt niet lekker. ik had een pepperoni maar die leek er in de verste verte niet op.Alleen veel paprika en veel te veel ui.Geen pepperoni te zien:(

Buiten
10 juli 2019
Sunny
8 juli 2019

Broodje is van goede kwaliteit en goed van smaak. De donor is erg smaakvol en mals en voor een broodje kregen we ruim voldoende vlees. De knoflook saus is goed van smaak had alleen wel iets minder dik mogen zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne hofstra
19 juni 2019

We hebben heel lang moesten wachten en het eten was koud 1 x en niet weer

Henkeliena
22 maart 2019

Zoals altijd goede kwaliteit... heerlijk gegeten ?

Johan
1 februari 2019

pizza salami besteld, helaas was de salami vergeten

Kootstra
25 februari 2018

Het eten is super alleen de laatste tijd gaat het niet goed. Je besteld 1kg donor laatst was het maar 700gram en vandaag 550gram en het is ook nog 4 euro duurder geworden. Dat vind ik dus niet netjes.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Pizzeria De Palm

In de nieuwe folder is niet langer aangegeven dat de familie menu een kilo is, dit omdat wij hogen kwaliteit leveren en de inkoop prijzen van onze goede hoge kwaliteit producten te erg gestegen zijn

Lekker gegeten
17 februari 2018
Anneke
10 oktober 2017

Prima, kwaliteit

Paulien
20 september 2017

Prima pizza's! Mooi op tijd bezorgd en nog goed warm.

Mulder
10 september 2017
Alissa
21 augustus 2017

Wij hadden kapsaloon doner besteld alleen was de patat niet helmaal gaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kroes
12 augustus 2017

Bij de toelichting gevraagd of de pizza gesneden kon worden, een dunne bodem en of de pizza doorgebakken kon worden. Helaas werd dit alles niet gelezen.

yamina
30 juli 2017

1 kg Doner was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

theun
27 juli 2017

Zo als altijd HEERLIJK

yamina
15 juli 2017

De pizza`s was weer HEERLIJK

Jos
17 mei 2017

Perfect

Anoniem
15 december 2016

De 2personenschotel was zalig. Goed gekruid en meer dan genoeg. Patat was wel lekker gekruid maar veel harde stukjes ertussen. Salade was vers en lekker. Al met al dus voor herhaling vatbaar.